28 februari 2010

100228



blod SVETT och tårar.. och lite panik.. och lite lite.


gymmade med systrami i eeen timma förut! välbehövligt vill jag lova.
ätit godis den här helgen - inte bra! eftersom jag lagt av med det annars.
inget godis för felicia johansson. endast frukt o nötter ;) hhåhå. va duktigt.

och det känns i kroppen. för jag vart jätte dålig av godiset..
typ mådde illa o så. och vart så jäkla pigg aso i typ en timma.. och
sen var jag övertrött och så var hela min helg "förstörd" eftersom jag inte
kunde sova. håhå jaja. inte bra det där med godis. nej nej.
natur godis ska det vara! :D hm. natur. fick mig o tänka på vädret.
herre min ge. hur sjukt fort smälter inte snön?!
like that. men det går för fort. naturen hinner inte med.


nu kära läsare. ska jag färga mitt hår. HÅHÅ JAJA.
mamma köpte hårfärg till mig och den var ju inte vit iaf Oo
snarare jätte röd.. aja, man måste testa lite nytt. bara kul. WHOH.
kanske ta kort senare o lägger upp!

ttyl ;*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar